הח"כ החרדי דורש: "שנו את לוח משחקי הספורט"

צבי הדס No Comments on הח"כ החרדי דורש: "שנו את לוח משחקי הספורט"

חה"כ משה ארבל בפנייה ליו"ר מנהלת הליגות לבצע שינוי בלוח המשחקים החדש שנקבע לליגת העל: "משפחות דתיות שאוהבות את הכדורגל הישראלי מרגישות מודרות"

ארבל צילום: נועם רבקין פנטום, פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ משה ארבל (ש"ס) פנה היום (רביעי) במכתב ליו"ר מנהלת הליגות בכדורגל מר ארז חלפון בדרישה לבצע שינוי בלוח המשחקים החדש שנקבע לליגת העל.

במכתבו, כתב ח"כ ארבל כי "משבר הקורונה העולמי הביא לשינוי משמעותי בחיי האזרחים, ביניהם גם שינויים חיוביים של חיזוק התא המשפחתי ואף משפחות מסורתיות רבות מאוד עם הורדת הקצב ומרוץ החיים החלו להוסיף ולהתחזק בשמירת השבת".

"תופעה מבורכת זו", מוסיף ארבל "הינה בנוסף למשפחות דתיות רבות שאוהבות את הכדורגל הישראלי ולצערם הרב מרגישות מודרות בשל קביעת לוח המשחקים הן בליגת העל והן בליגה הלאומית המקיים משחקי כדורגל בשבת, וזה מבלי שאציין את האתגר העצום של שחקני כדורגל רבים שומרי שבת".

לאור זאת, כותב ארבל "לנוכח פניות רבות שקיבלתי בנושא, ובשל הצורך האמיתי לאפשר לכל משפחה בישראל בפרט בעת הזו לקחת חלק וליהנות מאירועים אלו, דבר שאף יגביר ויגדיל את כמות הצופים במשחקים, ומתוך היכרותי רבת השנים אתך ועם הכבוד הרב שיש לך לשבת קודש ולמסורת ישראל, אבקש בכל לשון כי תפעיל את סמכותך לקראת סוף החודש בקביעת מועדי המשחקים בעונה זו באופן שלא יפגע באוהדים ובשחקנים שומרי השבת אף אם אינם חובשי כיפה כי רבים הם"

המכתב



0 תגובות